Sabtu, 15 September 2012

Ku mulai dengan Nama Allah

  Bismillah walhamdulillah,

  Segala puji itu tertentu, layak dan milik Allah SWT , Tuhan yang mentadbir, mencipta dan memiliki sekalian alam. Solawat dan salamku atas sebaik-baik makhluk , zaynal wujud Sayyiduna wa qudwatuna Muhammad bin Abdillah , Ahlul Bait serta para sohabahnya sekalian. 

  Amma Ba'du.
  
  Dengan izin Allah, dapat juga saya membuat blog ini supaya dapat saya isikan dengan perkara yang bermanfaat untuk diri , keluarga dan muslimin sekalian. Saya namakan dia KHAZANAH JAUHARIAH FI MAJMU' MANAQIB WAL QASAID NABAWIYAH yang bermaksud ( Gedung permata pada himpunan manaqib dan qosidah Nabi SAW )

 Akhir sekali, saya memohon kepada Allah agar menjadikan blog saya bermanfaat kepada sekalian orang yang membacanya dan menjadikan ia seumpama kitab-kitab yang dikarang supaya ia menjadi kebajikan yang berkekalan di akhirat . Allohu musta'an.

Wasalam :)



  

3 ulasan:

  1. eceh.......gambar dia......loike!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. Assalamu'alaikum wr. WB. Apakah boleh ulun kembali mere post kembali apa yangtelah Pian tulis maupun Pian posting ini. Insya Allah ulun hndak merepost kembali untuk berbagi?
    Terimakasih. Semoga keberkehan selalu menaungi antum dan kita.

    BalasPadam